قوانین فامی بایل

روش های ارسال فامی بایل

فروشگاه فامی بایل سفارش‌های شهر تهران را از طریق پیک موتوری و پست پیشتاز ارسال میکند .

همچنین برای شهرستان‌ها را از طریق پست پیشتاز و تیپاکس ارسال می‌کند.

اگر شخصی به هر دلیلی تصمیم به ارسال بسته از طریق راه‌های دیگر از قبیل پایانه یا باربری را دارد، فامی بایل کمال همکاری را داشته اما کلیه‌ی مسئولیت و عواقب ارسال با سفارش دهنده بوده  فقط فامی بایل موظف به تحویل رسید دریافت جنس (بیجک) به شخص سفارش دهنده می‌باشد

 

نحوه صحیح دریافت جنس از پیک موتوری یا مامور پست 

توصیه میشود هر موضوع مشکوک از قبیل کم بودن تعداد بسته – ضربه خوردگی جنس – باز بودن پلمپ و غیره را ابتدا با پشتیبانی فامی بایل هماهنگ کرده سپس بسته مورد نظر رو طبق راهنمایی پشتیبانی تحویل بگیرید

بسته های شکستنی را در هنگام تحویل کاملا بررسی کرده و در صورت نیاز جعبه محصول را باز کرده و دقیقا از سلامت دستگاه مطمئن شوید

 

شرایط بازگرداندن کالا 

محصولات ارایه شده در وب‌سایت فامی بایل، باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند .مانند کالاهای مصرفی مانند کاور موبایل و محافظ صفحه نمایش و لوازم جانبی مانند کیبورد، ماوس، هدفون و هدست و نظایر آن، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، فامی بایلروز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.


استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا   روز پس از دریافت کالا، به فامی بایل اطلاع داده شود.
 – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
 – استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فامی بایل بازگردانده شود.
 – برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 – این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.


اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فامی بایل از طریق تلفن یا شبکه های اجتماعی اطلاع داده شود.
 – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
 – عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
 – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
 – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
 استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فامی‌بایل بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.


اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد;

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فامی بایل از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
 – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فامی بایل بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

 توجه بند 2: از آنجا که فامی بایل یک وب‌سایت است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به 
تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

 – اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید.
 – با استناد به “توجه بند 1” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
 لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
 همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.


ضمانت‌نامه فامی بایل شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد تا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
 ۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز
 ۳. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت
 ۴. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال (
IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
 ۵. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت
 ۶. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه تأیید نشده توسط شرکت


تبصره های عدم شامل شدن شرایط بازگشت کالا :

اگر پلمپ محصول خریداری شده به درخواست مشتری باز شود;

تبصره 1:درصورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید منصرف گردد، شرایط عودت فقط در صورتی برقرار است که پلمپ کالا باز نشده باشد و کارت یا لبیل گارانتي مخدوش نگردیده باشد.

تبصره 4: درصورتی که جعبه، کارتن و یا کارت گارانتی محصول خریداری شده مخدوش و یا مفقود شده باشد از پذیرش و عودت آن معذوریم. 

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

۱ – اصل فاکتور خرید
 ۲ – اصل کارت گارانتی
 ۳ – جعبه دستگاه